New Moon

Jaha, nu har jag sett New Moon. Sammanfattningsvis tyckte jag att den var bra, den speglar boken ganska hyfsat trots att allt har kortats ner ganska mycket... Och Jacobs utseende kan man bara vara happy about! Hans vargskepnad = gullig! Jag ver att han ska vara ett hemskt vilddjur, men jag ville bara krama honom! Som vanligt irriterar Bella mig EXTREMT mycket... Hon har ingen smak! Hur kan hon gilla den "overprotective" vampyren mer??? Han var dessutom ful i New Moon tyckte jag: blek och "drogad"! Men jag kan ta Jacob om Bella inte vill, det blir hur bra som helst ;) Eftersom andra boken inte var min favorit hade jag inte mycket hopp om filmen, men den lyckas ganska bra. Vad tycker ni?

Har ni noterat hur bra jag lyckats skriva en svensk text med en engelsk dator? Jag vara stolt! Om ni tittar noga ser ni att tre skrifttecken inte finns i alls texten. Och jag kan informera er om att tar en del tankearbete att skriva en text utan till exempel ett visst verb som har 2 tecken och slutar med "r"! Om ni inte fattar vad jag menar... Ja, det XX ert problem :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mm visst är han fin ^^ haha ja det ÄR ju det ;)

2009-11-26 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0